piątek, 13 marca 2015

| 2 |. Czy nadszedł czas na zmiany?

Już w pierwszej notce wyraźnie napisałam, że "nie jestem sumienna", bo taka jest prawda, ale dziś coś mnie tknęło do zmiany. W sumie chodziło to za mną od dłuższego czasu, ale dziś postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce. Od razu wskoczyłam w dres, luźny t-shirt i zaraz zabieram się  za swoje ciało. Przed tym szybko wskoczyłam na bloga i ze względu na to, że nie pisałam nic prawie tydzień, (za co ogromnie przepraszam) postanowiłam podzielić się z wami pierwszymi odczuciami. Dlaczego tak nagle postanowiłam zacząć ćwiczyć?


Kiedy nagle stajesz na wagę i ważysz 7 kilogramów więcej - powiedzmy sobie szczerze, dla młodej dziewczyny to nic przyjemnego. Nagle zauważasz, że w lustrze już nie wyglądasz tak dobrze jak wcześniej. Kiedy przytłoczona tym wszystkim sięgasz do szafy, okazuje się, że z tych dziesięciu par - tylko trzy są dobre. Każde zwrócenie uwagi na Twoją sylwetkę lub wyśmianie (nawet w formie żartu), dobija Cię. Zastanawiasz sie wtedy jak mogłaś do tego dopuścić, a cała wina leży po Twojej stronie. Tak właśnie poczułam się te kilka dni temu, stając na wagę. Od dziś zaczynam długą przygodę z przemianą. Teoretycznie nie mam tego dużo, dlatego ciężko będzie mi to zrzucić. Zawsze lepiej mają Ci, którzy mają tego więcej, ale z całych sił mówię sobie, że DAM RADĘ i wytrwam. Czuję już, że te pierwsze dni będą najgorsze, jednak nie zniechęcam się. Chciałabym wszystkim pokazać, że sie nie poddam i jeszcze będą mi zazdrościć figury. Od dziś wszystko jest w moich rękach i ode mnie zależy czy niebawem spojrzę na siebie inaczej. Czy wytrwam? Nie wiem, ale na pewno będę mocno wkurzona, jeśli rzucę wszystko po tygodniu. Pewnie nawet wam się do tego nie przyznam, bo po co? Tylko się ośmieszę.
Po prostu trzymajcie kciuki, żeby moja sumienność nie poszła na marne.

PS. Strasznie dziękuję za to, że tak miło przyjęliście mnie do blogosfery w postaci aż 27 komentarzy pod pierwszą notką, tym bardziej, że była ona... o niczym, a jednak był jakiś odzew z waszej strony :) Fajnie sie czyta tyle miłych słów.
~ zmt.


20 komentarzy:

  1. Powodzenia życzę ! Mam nadzieję że dasz radę :) Masz fajny wygląd bloga

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam cię bardzo serdecznie! Po pierwsze dziękuję za miłe słowa na moim blogu, po drugie, życzę powodzenia nie tylko w blogowaniu, ale też w twoim postanowieniu :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sumiennosc i wytrwalosc w postanowieniach jest faktycznie baaardzo trudna.... Ale zycze ci wytrwalosci i zebys sie nie poddala ;)
    Ps:witam w blogosferze :)
    Rozmaitowo.blogspot.com
    Wpadniesz???

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i wytrwałości :)
    Obserwuję i liczę na rewanżyk ;)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia :)
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :D

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia kochana:)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wygląd bloga!! Jestem tu pierwszy raz, i będę zaglądać częściej ;)

    http://only-beautiful-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że ci sie uda.
    Powodzenia !
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia, trzymam kciuki:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki! ♥
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki, żebyś wytrwała! :)

    Only Mery ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia :D


    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczelas cwiczyc? Gratuluje! Ja ćwicze juz 3 tydzien i przyznam szczerze ze mimo braku czucia w miesniach po treningu czuje sie swietnie! :)
    Kochana nie trac motywacji, bo to bardzo wazny element w cwiczeniu. Co jest najwazniejsze? Ćwicz regularnie. Tylko dzieki temu zobaczysz pierwsze efekty po miesiacu :)
    Życze wytrwalosci i pozdrawiam! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia moja droga- patrzę, że walczymy razem :D
    Hej ho damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń