sobota, 7 marca 2015

| 1 |. Nowa duszyczka pośród blogspota.

Już od dawna miałam ochotę na coś swojego. Mały, przytulny kącik na blogspocie, gdzie mogłabym podzielić się swoimi przemyśleniami, wyżalić, kiedy najdą złe dni, pochwalić się nowym zakupem, czy zrecenzować przedmiot. Co z tego wyjdzie? Nie mam pojęcia, ale czas pokaże. Zdaję sobie sprawę, że nie jestem sumienna, ale bardzo chciałabym, by ten blog wypalił. Chciałabym mieć chociaż kilka miłych osóbek, które czasem mnie odwiedzą i spytają co u mnie lub wyrażą jakieś zdanie w komentarzu.
Życie w internecie nie jest mi obce. Od 11 roku życia krążę po portalach społecznościowych. Miałam już kilka blogów/miniblogów, z których jeden odniósł większy sukces. Pisałam dla dzieci, bo z nimi wydaje mi się, że mam niezły kontakt. Niestety serwery padły, a ja musiałam od nowa szukać jakiegoś miejsca dla siebie. Jakoś bez tego internetowego życia nie wyobrażam sobie ani jednego dnia!  Poza blogowaniem kilka lat byłam aktywna na forach internetowych, gdzie poznałam wielu sympatycznych ludzi. Dzięki temu uczyłam się wyrażać swoje zdanie, chociaż przeważnie nie było ono zgodne ze zdaniem innych.
Teraz jestem tutaj i myślę, że się polubimy. Z blogspotem mam niewielkie doświadczenie i kiedy przeglądałam sobie strony innych osób, pomyślałam: "Wow, jak można robić tak cudowne wyglądy!". Myślę, że z czasem i ja stworzę tutaj coś fajnego. Chociaż z tym czasem może być różnie, bo wiecie... W tym roku bronię pracy dyplomowej, a potem witaj magistrze! Jeszcze zobaczymy jak to wszystko się potoczy.
Tymczasem żegnam się z wami tą krótką notką powitalną.
Wszystkim, którzy już mają blogi życzę dalszego rozwoju i sukcesów, a tym co zaczęli jak ja - szczęścia i powodzenia w odnajdywaniu nowych tematów postów.
~ zmt.


26 komentarzy:

  1. No cóż dużo fajnych rzeczy wymyśliłaś ;) powodzenia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczne, kreatywne i pełne pomysłów duszyczki zawsze są mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada ;)
    Życzę powodzenia i wytrwałości ♥
    W wolnym czasie zapraszam do mnie ;3
    http://buldoger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zaczynam! powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę się starać zaglądać tu często :)
    Też nie jestem zbyt sumienna i zazwyczaj wszystkiego czego się podejmuje szybko mi się nudzi lub dochodzę do wniosków, że to co robię nie ma sensu... ale teraz na bloga się zawzięlam i będę pisać jak szalona.
    Życzę wytrwałości i coraz to nowych pomysłów na wpisy ;)
    Pozdrawiam
    cynamonowyalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Ja też jestem od niedawna na blogspocie, jednak szybko się odnalazłam, oglądam blogi innych-doświadczonych i też mojej mamy, która od wielu lat prowadzi swój. Jest O.K. coraz bardziej wciaga mnie blogowanie i fotografia. Miło u Ciebie, więc będę obserwować-zapraszam do obserwowania mojego i do częstych odwiedzin! Pozdrawiam , Marta:
    www.martaiblog.blogspot.com
    Pozdrawiam, Marta!

    OdpowiedzUsuń
  7. OK, będę obserwowac jak dodasz funkcję FOLLOWERS;)
    www.martaiblog.blogspot.com
    Pozdrawiam, Marta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet nie widziałam takiej opcji. Dziękuję! :)
      Dodane.

      Usuń
  8. Powodzenia w blogowaniu :)
    Ja też niedawno założyłam

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dalszym pisaniu, bo na prawdę zapowiada się ciekawie. Postaram się tutaj systematycznie zaglądać :)
    pozdrawiam, natalka
    http://greatxperhaps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blogowaniu!;*

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy jestem miłą osóbka, ale będę Cię odwiedzać! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to dobrze że zawitała do blogosfery
    kolejna miła osoba :) skoro to nie jest twój
    pierwszy blog, wiem ze z doświadczeniem odniesiesz
    sukces, jesteś bardzo sympatyczna i trzymam za
    ciebie oraz za blog kciuki :) gdybyś czegoś potrzebowała
    -pisz :) z chęcią pomogę :)
    życzę powodzenia z pracą :) ja w tym roku
    dopiero piszę maturę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie że założyłaś bloga :)
    Trzymam za ciebie kciuki , abyś wytrwała ta blogową przygodę :))
    pozdrawiam !
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie życzę powodzenia :))
    Pisz dzielnie i nie poddawaj się :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w blogowaniu! Pierwszy post na wielki plus :) + super design!
    Blog mi się ogólnie spodobał, więc obserwuję ♥
    Zapraszam do mnie [KLIK♥] :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witamy ;)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Good luck und welcome!!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia!
    Bardz podoba mi się wygląd bloga ;)
    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj w świecie blogerów! Powodzenia kochana!

    Zapraszam do mnie, poklikasz w linki Choies? Serdecznie dziękuję <3
    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia. :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie w kom. :) :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w blogowaniu!
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia w blogowaniu! :)
    z czasem na pewno nabierzesz wprawy
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Z pewnością będę do Ciebie zaglądać :) Powodzenia, przyszła pani magister :)

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzenia :* zapowiada się świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń